ERP Company breidt Helpdesk & Support functie uit!

  • 6 mei 2022

    ERP Company heeft in 2022 een vliegende start doorgemaakt. Vanwege de toenemende vraag uit de markt voor een professionele ondersteuning op incident & performance management, breidt ERP Company de afdeling Helpdesk & Support verder uit!

    Zoals eerder gecommuniceerd is het eerste klantteam voor Helpdesk & Support op Business Central inmiddels operationeel. Vanwege de huidige marktontwikkelingen breidt ERP Company nu ook de support uit in de richting van Microsoft Dynamics AX en Microsoft Dynamics 365 F&O.

    De dienstverlening wordt ook in de breedte & diepte uitgebreid. Naast het bieden van de Helpdeskfunctie 24/7 biedt ERP Company nu ook Performance Management aan. Door doelgerichte performance scans worden de onderliggende oorzaken van de niet-performante omgevingen in kaart gebracht. Door de uitvoering van een adequaat actieplan wordt toegewerkt naar een verhoogde stabiliteit en een verbetering van de performance van de applicatie.

    Binnen afdeling Helpdesk & Support is nu het eerste klant team samengesteld om de performance issues, ‘incidents’ en functionele vragen binnen de Dynamics AX applicatie te kunnen opvolgen.

    Het Dynamics AX team bestaat o.a. uit; Sr. Technical Consultant – Sr. Technical Architect – Sr. Performance Specialist – Sr. Solution Architect – Sr. Functional Consultant en een team van ontwikkelaars.

    ERP Company is trots op deze volgende stap in het leveren van support en staat volledig voor uw organisatie klaar!

    Is uw organisatie op zoek naar een onafhankelijke en duurzame ondersteuning van uw Dynamics AX, of Dynamics NAV applicatie? Verken dan zeker de mogelijkheden vanuit ERP Company!

    Voor meer informatie, lees gerust verder via onderstaande link.

    Maandelijks op de hoogte blijven?

    Comments(0)

    Leave a comment

    Required fields are marked *